Te rugăm să ai în vedere că numărul de telefon și adresa de e-mail folosite de curier la momentul înregistrării nu trebuie să fie asociate unui alt cont Bolt (indiferent dacă este de șofer partener sau curier). În cazul în care curierul are deja un cont pe platforma Bolt, acesta nu trebuie să creeze un cont nou, ci să solicite reactivarea celui vechi.
Noi oprim doar 8.5% din totalul castigului pe o saptamana.
Firma acreditata GLOVO, angajam cu forme legale personae care doresc atat venituri suplimentare cat si personae care doresc un venit stabil
În funcție de comenzile livrate, puteți beneficia de bonusuri suplimentare de până la 600 lei săptămânal.
Cu Glovo poți obține venituri motivante. Seriozitatea de ambele părți naște o colaborare de succes.
Programul este flexibil, tu alegi când și cum livrezi. Tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi la noi pe site și apoi să îți selectezi orele dorite.
Aplicația vă împarte veniturile în săptămâni (luni-duminică), plata fiind la rândul ei săptămânală – mai exact în fiecare joi.
După ce primești notificarea că a fost activat contul, trebuie să descarci aplicația Bolt Courier, să introduci numărul tău de telefon și, după vei primi un cod de activare, să-l introduci și pe acesta în aplicație. Abia atunci contul va fi activ și vei putea începe să lucrezi.
Mai jos poți găsi cele două link-uri de unde vei putea descărca aplicația Glovo Courier.
Aplicația trebuie folosită în mod corespunzător, pentru a ne asigura că livrările sunt efectuate în mod eficient.
● Selectează doar mijlocul de transport corect;
● Folosește funcția “Am ajuns” doar când te afli la locația de ridicare (restaurant) și “Am predat” doar după ce pachetul ajunge la client.
Îți recomandăm să porți haine îngrijite și curate, în momentul în care ridici și livrezi comenzile către clienți. De multe ori, condițiile climatice se pot schimba rapid, astfel că e indicat să ai la tine:
● un tricou în plus (mai ales pe perioada verii)
● o geacă impermeabilă (pentru zilele ploioase)
De asemenea, având în vedere că este necesar ca telefonul tău să fie încărcat, îți recomandăm să ai un încărcător, dacă folosești mașina ca mijloc de transport, sau o baterie externă, dacă folosești bicicleta sau scuterul ca mijloc de transport.
Primul pas este să te prezinți în calitate de curier Bolt Food și să soliciți pachetul destinat clientului;
● Te rugăm să ai în vedere că este obligatoriu să ai geanta termoizolantă în momentul în care ridici pachetul destinat clientului;
● Dacă întâmpini dificultăți la locația de preluare, te sfătuim să rămâi profesionist și politicos, ne poți trimite din aplicație un mesaj cu situația întâmpinată pentru a ne asigura că situația nu se repetă.
● În momentul predării pachetului, este important să te prezinți în calitate de curier Bolt Food, să saluți și să confirmi numele clientului.
● Aspectul fizic trebuie să fie îngrijit, iar geanta menținută curată pe toată perioada livrării.
● Te rugăm să ai în vedere că este obligatoriu să ai geanta termoizolantă în momentul în care predai livrarea;
● Nu scoate pachetul din geanta termoizolantă până nu ajungi la ușa clientului;
● Nu suna clientul dacă datele de livrare sunt clare. De asemenea, nu salva informațiile acestuia după ce livrarea a fost efectuată;
● Dacă nu reușești să găsești clientul, apelează-l de 3 ori în decurs de 10 minute, iar dacă nu reușești să intri în contact cu acesta, te rugăm să contactezi echipa de suport telefonic, aceștia te vor ghida mai departe.
Atenție, ai 1 minut să accepți o livrare atribuită până când aceasta să fie marcată ca neacceptată. Rata de acceptare este influențată de livrările atribuite la care nu ai răspuns sau pe care le-ai anulat.
Un alt criteriu care nerespectat duce la restricționarea accesului la aplicație este interacțiunea cu clienții și staff-ul restaurantelor. Pe baza ratingurilor oferite de clienți și al feedback-ului restaurantelor, contul tău poate fi blocat pentru o perioada determinată.
Contul tău poate să fie blocat pentru o perioada de timp, dacă se face o sesizare din partea restaurantului sau a clientului în vederea faptului că ai ridicat sau livrat mâncarea fără geantă termoizolantă.
Contul poate fi utilizat doar de titularul acestuia. În cazul în care primim o sesizare că o altă persoană a livrat folosind contul, acesta va fi blocat pe o perioada nedeterminată.
Nu te îngrijora, clientul va fi informat prin aplicație că motivul întârzierii este din cauza timpului de preparare. Având în vedere că este important și pentru tine, curierul, să livrezi eficient, am creat următoarea grilă de compensare, în cazul în care timpul de așteptare este mai mare decât cel anticipat:
Aplicația Bolt Food estimează un timp optim în care să ajungi la restaurant. Timpul de așteptare este contorizat doar din momentul în care ora estimată de a ajunge la restaurant este depășită. Astfel, dacă ai ajuns mai devreme decât am estimat, acel interval nu este luat în calcul.
● Pentru mai mult de 15 minute de așteptare, vei primi 5 RON.
● Pentru mai mult de 20 minute de așteptare, vei primi 10 RON.
● Pentru mai mult de 30 minute de așteptare, vei primi 15 RON.
Exemplu:
● Se estimează că ajungi la restaurant să ridici comanda la 11.30
● Ai ajuns la ora 11:25
● Intervalul de 5 minute între estimare și momentul în care ai ajuns nu este contorizat.
Transferul se poate face numai după o lună de zile de la activarea contului pe flota actuală, balanța nu trebuie să fie negativă la momentul mutării, iar administratorul flotei unde lucrezi la momentul actual trebuie să trimită un e-mail către romania-food@bolt.eu prin care să confirme întreruperea situației contractuale.
Orice schimbare de flotă atrage și anumite consecințe, precum pierderea istoricului curselor efectuate și resetarea statisticilor pentru bonusul din săptămâna în curs.
Dacă dorești să-ți schimbi mijlocul de transport, trebuie să ne contactezi prin intermediul aplicației sau la adresa romania-food@bolt.eu unde să menționezi numărul tău de telefon/adresa de e-mail, ca să poți fi identificat, și mijlocul de transport pe care dorești să îl folosești.
Te rugăm să ai în vedere următoarele două lucruri:
1. trebuie să ai cel puțin o săptămâna de la ultima schimbare a mijlocului de transport;
2. trebuie să ai un motiv întemeiat pentru această schimbare.
Curieri Bolt Food – pentru discuții între curieri
Bolt Food info – pentru comunicări de interes general pentru curieri
Bolt Food info – pentru comunicări de interes general pentru curieri
+40 721 585 899
+40 765 465 055
+40 752 844 894
Greenfood.ab@gmail.com